5 apr. 2011

Dagens

Skärmdump från Endomondo
Idag var ingen bra dag, jag hade tänkt springa med löparklubben, men så blev det inte. Huvudvärk och vad som känns som en begynnade förkylning satte stopp för det. Hoppas att det bara är inbillning, jag utmanade nämligen några av mina manliga kollegor idag. Utmaningen går ut på att springa så många km som möjligt fram till den 8 maj. Vi får se hur det går, jag kommer kämpa som en gnu!

Idag har jag även fått lite tips på hur jag ska träna inför halvmaran, maratonbloggen hade ett inlägg kring detta. Så nu blir det intervallträning med If Linnea en gång i veckan, ett medelpass med svägerskan och ett långpass på helgen. Sen ska jag bara få in ett styrketräningspass också, det blir det svåra, jag gillar INTE att styrketräna. Dags att damma av min pilates-dvd kanske, eller kanske jag ska tuffa till mig och använda utegymmet som finns i närheten av hemmet. Tål att kluras på..

Förresten, jag har inte tänkt att bloggen bara ska vara en massa inlägg kring min träning. Det kommer inlägg om annat snart, jag lovar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar