19 juni 2011

Det finns inget dåligt väder?

Jag har haft en kompis som vanligtvis bor i Oslo på besök, vi har varit på en gemensam väns möhippa (som  för övrigt innebär en otroligt härlig seglingstur, en en massa härligt tjejsnack, god mat och en otroligt glad och överraskad kär vän). Som avslutning på helgen hade vi tänkt ta en löptur tillsammans med min svägerska. Vädergudarna ville annorlunda, det har verkligen regnat hela dagen och vi ställde in turen och åkte in till stan och flanerade. Nu funderar jag på om jag inte ändå ska ut på en kort runda. En del av mig tänker att "det är väl bara att ge sig ut, du sprang i 15 minus i vintras, vad är då lite regn". Den andra delen säger "du har verkligen ingen lust, och är alldeles för trött". Det är fortfarande lite oklart, vilken del som kommer att vinna, men det lutar åt att jag trots allt ger mig ut.

Det bidde en kort runda på 3 km trots allt, men sen tog motivationen slut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar