11 dec. 2011

Skor



Nu när jag varit knäskadad har jag inte kunnat använda vilka skor jag velat och det har fått mig lite att tänka på vikten av skor och vad skor gör. Det är inga särskilt djupa tankar, men lite intressant tycker jag att det är ändå. Skorna ovan är mina favoritskor, jag bär dem sommar som vinter, coh när jag har dem på jobbet (sker endast på vintern) märkar jag hur hela jag blir annorlunda. Jag får en lite sämre hållning och hela jag blir lite mer avslappnad. Skorna tynger ner mig lite på något sätt. Helt tvärtom är det när jag har skor med klack, då blir jag rak och stolt (det är just den typen av skor som jag inte kunnat bära, typiskt nog). I joggingskor känner jag mig studsig och på g, i ballerinor lite fransk etc. Styrkan sitter inte i håret, den sitter i skorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar