16 nov. 2011

För första gången x2


I söndags gjorde jag något för första gången. Jag var och gymade med min svägerska på ett SATS-gym. Jag är verkligen ingen "gym-tjej" och jag var nog ganska fördomsfull kring hur jag trodde att det skulle vara. Men glädjande nog så fick jag inga fördomar bekräftade. Så det kanske blir fler tillfällen, problemet är bara att jag blir så uttråkad. Hursom, det var grymt att få en riktigt genomkörare.

När jag tänker efter så gjorde jag något annat för första gången förra veckan också. Jag var på mitt första yogapass som inte var ett nybörjarpass och OMG, jag är, om jag får säga det själv, lite imponerad av att jag lyckades göra en del av rörelserna som jag vid första anblicken tänkte, det där kommer aldrig att gå. Men se det gjorde det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar