28 aug. 2011

Gårdagens

Borde egentligen ha någon fin bild till detta inlägg, men jag var så fokuserad igår att jag helt glömde att ta bilder. Igår sprang jag i alla fall Bellmanstaffeten tillsammans med mitt jobb. Vi var två lag som sprang och eftersom vi hade några lite mer tävlingsinriktade än andra hade vi ett A-lag och ett B-lag och eftersom det tvunget att vara en tjej i varje lag så hamnade jag i A-laget. Jag var grymt nervös innan och jag kan inte annat än att beskriva min runda som 5 km pina. Inget kändes som det skulle. Fick inget flyt och ingen luft vi några tillfällen. Jag fick dock ner min tid med 2 minuter från förra året och som lag hamnade vi på topp 50 av lördagens mixade lag! Känns lite coolt eller inte så lite egentligen MYCKET coolt :)

Idag har jag en förkylning och vad som jag efter lite googlade konstaterat är ett löparknä (som egentligen inte har med knät att göra utan ett gäng senor i lårmuskulaturen). Så idag har jag börjat göra strech-övningar och jag ber till universum att det ska läka fort fort fort. Snälla, snälla, snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar