26 juni 2011

Lite luft på marken

Bild från The Perfect Guide
Syrran, hennes man och jag satt härromdagen och diskuterade märken där varumärket är en känd indrottsman/kvinna och vad som gör att de lyckas och inte. Anledningen var att jag köpt ett nya underställsbyxor från Kari Traa (jag vet att det fortfarande är sommar, men det var rea).  Jag vet inte om vi kom fram till något banbrytande, men det verkar som om det är smart att vara namnet, men kanske inte ansiktet, alltså inte nödvändigtvis vara med i alla reklamkampanjer, i alla fall när märket funnits ett litet tag.

Hursomhelt, vi (framförallt syrran) kom fram till att det nog är två märken i den genren som lyser lite starkare än de andra (kan man säga så), Lacoste och Fred Perry. Jag gillar båda märkena, men framförallt Lacoste och just bilden här ovan får mig att vilja hoppa och studsa fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar