1 juni 2011

En bra sak?


Min planerade löparresa innebär att jag måste köpa en del saker. Mitt mål denna gång är se till att jag köper bra grejer som håller (jag ska ju bli stilsmart), även om det kan svida lite i mitt småländska hjärta. Men jäklar, vad svårt det är. Det finns ju hur mycket saker som helst!!! Jag har i alla fall bestämt mig för skor, ett par Salomon Speed cross 2 (ett jäkligt spejsigt namn) och en ny jacka. Sen tillkommer ryggsäck, vätskesystem mm mm mm mm. Att bestämma skor och jacka har tagit nästan en månad, och det har varit en månad springades i olika affärer, googlandes mm. Som tur är har jag syskon och vänner som har en del av det jag behöver så förhoppningsvis kan jag låna lite grejer. För annars kommer jag inte bara bli fattig, utan också väldigt förvirrad.

Jag har inte kunnat prova skorna än, fortfarande förkyld. Ser dock framför mig hur jag springer på stigarna och allt går så lätt, så lätt. Ungefär som en reklamfilm. Hoppas det blir så också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar